۱۸ فروردین ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

واحدی خبر داد:

پذیرایی سارویها از 400 هزار مسافر نوروزی 92

پذیرایی سارویها از 400 هزار مسافر نوروزی 92

ساری - خبرگزاری مهر: فرماندار ساری گفت: سارویها در ایام نوروز میزبان بیش از 400 هزار گردشگر نوروزی بودند.

جواد واحدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شهرستان ساری در تعطیلات نوروز سال92 که از 28 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری پذیرای بیش از 400 هزار مسافر از اقصی نقاط کشور بوده است.

وی افزود: شهررستان ساری یکی از خوش آب و هوا ‌ترین مناطق شمال کشور به ویژه دیار علویان بوده که با جاذبه‌های متنوع سیاحتی‌، زیارتی‌، تاریخی، طبیعی و گردشگری در مرکز استان مازندران واقع شده است.

واحدی گفت: ساری در بهار و تابستان دارای هوایی مطبوع و دلپذیر از طرفی طبیعتی بکر و زیبا است، لذا این ویژگی‌ها موجب شده بام فرهنگی مرکز  مازندران در تمام ایام سال پذیرای میهمانان و مسافران شود.

فرماندار ساری اظهار داشت: این شهر در گذشته از لحاظ مذهبی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، تولید انواع محصولات کشاورزی و دامی، تولید ابزارآلات و صنایع دستی خودکفا بوده و به گونه‌ ای که بسیاری از سیاحان و گردشگران داخلی و خارجی از ساری به نیکی یاد کردند.

وی گفت: وجود بناهای تاریخی از جمله مسجد فرح آباد، حمام‌ها، برج‌ ها، قلعه‌ها، اماکن مذهبی، سیاحتی و زیارتی،‌ سنگ نوشته‌، روستاهای تاریخی موجب شده که ساری به عنوان یک قطب گردشگری در شمال کشور مطرح و این امر موجب شده در نوروز امسال شهرستان ساری شاهد حضور 40 در صدی مسافران نوروزی نسبت به سال قبل باشیم.

واحدی با تقدیر از خدمات گسترده اعضای ستاد تسهیلات نوروزی به مسافران در ایام تعطیلات نوروز بیان داشت: با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای نظامی و انتظامی در ایام عید نوروز حتی یک مورد سرقت هم در شهرستان ساری رخ نداد.

شهرستان ساری، مرکز مازندران بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 2027204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha